Klacht: leugens en onredelijk gedrag aan telefoon

op 12 december 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door foutieve boekingen bij Zilveren Kruis had ik een premieschuld. Deze is vervolgens aan GGN doorgestuurd. Op zich geen probleem. Op 22-11-2017 verzoek ik GGN om reductie van de rente en kosten. Op 28-11-2017 gebeld met GGN wannneer ik antwoord ga krijgen. Antwoord: verzoek moet worden doorgestuurd aan opdrachtgever…
Heden, 12-12-2017 maar weer eens gebeld. GGN geeft aan email verzonden te hebben van afwijzing, echter niets ontvangen… Men stuurt deze opnieuw door vandaag…. wederom, niets ontvangen.
Uit navraag bij Zilveren Kruis blijkt dit verzoek totaal niet bij hen te zijn ingediend. (leugen GGN…)
Wederom GGN gebeld en hen hier op aangesproken. Krijg als antwoord: mail is wel gestuurd. Op mijn verzoek mij hiervan een bewijs te sturen, krijg ik te horen dat ik niet zo moet zeuren.
Daarbij wordt mij nog even duidelijk gemaakt dat deze kosten hun recht zijn….
Maar het kan toch niet zo zijn dat men je gewoon voorliegt???
Men kan blijkbaar niet tegen commentaar….

Gewenste Oplossing:

Graag reducering van de kosten zoals verzocht in mail van 22-11 en tevens mail van 28-11 graag ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 december 2017 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld en beantwoord. Wij hebben u een e-mail gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Tevens hebben wij u op 28 november en op 12 december op hetzelfde e-mailadres e-mails verstuurd. Om zeker te zijn dat u ons schrijven ontvangt, hebben wij u vandaag naast de e-mail ook per post de behandeling van de klacht toegestuurd. Deze ontvangt u binnen enkele werkdagen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

GGN

Heeft op 21 december 2017 om 16:09 geantwoord

onzinnig en geen antwoord op mijn klacht. Maar ach, ik had dit ook wel kunnen verwachten van GGN....
Daarbij het volgende. Ik heb contact gehad met Zilveren Kruis hieromtrent en daar geeft men aan nimmer iets van GGN te hebben vernomen..En toch blijft GGN volhouden eea met opdrachtgever te hebben besproken?????

Alle klachten die gemeld zijn door minos5