Klacht: Leugens!!

op 11 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb de afgelopen maand 3 weken lang elke bedenkbare dag gebeld met postnl. Postnl houd mij aan t lijntje en ELKE dag word me pakketje geschoven naar de volgende dag. Er staat als omschrijving dat ik niet thuis was etc. Dat is onmogelijk ik heb dagen lang elke dag thuis gezeten voor mijn pakket. NOOIT zijn ze langs gekomen. Ik heb ook geen briefje in me brievenbus ontvangen. Wat is dit nou voor onproffesionele zooi? Dit kan toch niet? Ik heb ruim 40€ overige kosten gemaakt omdat het ook nog is een 0900 nummer is. Ze beweren dat ze elke keer klacht indienen maar nu 2 maanden verder zijn we nog steeds nergens. Zelfde probleem is er. Ik weet niet meer waar ik terecht moet. Mijn pakket worden Gewoon NIET BEZORGD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan zeggen de domme medewerkers bel met de geschillenkomisie niet wetende dat dat niet voor ontvangers geld …. Dit probleem moet opgelost worden of ik haal jullie voor de rechter. Ben er echt klaar mee om elke dag te bellen zonder resultaat. Bezorg gewoon mijn fking pakketen daar betaal ik toch godverredomme voor?

NOOIT.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2017 om 17:30 geantwoord

Geachte heer Arslan,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u uw pakketten niet helemaal op een juiste manier ontvangt. U geeft aan dat er aangegeven wordt dat er een bezorgpoging is geweest, maar dat deze in feite niet heeft plaatsgevonden. Ik kan mij indenken dat u hier uitermate ontevreden en boos over bent.

Graag kijk ik met u mee richting een oplossing. Zou u mij daarvoor de 3S-code kunnen sturen van een pakket waarmee dit recentelijk is gebeurd?

Ik hoor graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Helemaal klaar met postnl