Klacht: Leugenaars

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben thuis op mijn pakket aan het wachten, krijg ik opeens mail dat we niet thuis zijn? Dit gebeurd vaker ben er klaar mee!! Omdat we in een flat wonen zijn jullie medewerkers lui om naar boven te brengen. Ik wil nu geholpen worden, ik kan jullie niet eens bereiken. DHL bedrijf heeft geen medewerkers om te helpen hoe kan dat?!

Nu helpen nu!

Als mijn pakket vandaag alsnog wordt gebracht en anders ga ik aar een hoger instantie en dat meen ik ook echt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad een zending op uw adres waarbij we u gemist zouden hebben. Wat vreemd zeg. Wat er ter plekke exact mis is gegaan op dat moment kan ik helaas niet inzien. Mijn oprechte excuses hiervoor! Heeft u hier eerder al melding van gedaan? Aangezien u aangeeft dat dit vaker voorkomt. Dat is namelijk niet de bedoeling. Mocht u hiervan voorbeelden hebben met de track en trace codes hiervan dan pak ik dit dan ook graag verder op. Kunt u mij ook aangeven op welke verdieping u woont en of er een lift aanwezig is?Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Zcet

4 maanden geleden - Goedendag, ik zie dat ik mijn pakket moet ophalen bij een dhl pakket service. Ik vind dit echt vervelend serieus. Eerder heb ik geen klacht ingediend of ooo niet aangegeven. Maar heb wel bewijzen dat dhl vaak is binnengekomen. Ik kanjullie ook niet bereiken zodat ik dit kan aangeven, vandaar dat ik dit via deze weg aangeef. Wij hebben een lift inderdaad. Kijk maar google maps. Anna blamanplein televisiestraat dan zie je dat.

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 14:38 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik ben het met u eens dat het erg vervelend is. Ik doe m'n best om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw zal gebeuren.

Mocht het wel opnieuw gebeuren, laat het dan even weten. Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Zcet