Klacht: Leugen melding niet thuis

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Klacht is simpel, sommige bezorgers bij DHl kunnen goed liegen. Mijn pakket zou vrijdag aankomen. Hele dag thuis gebleven om dan in mijn status overzicht te zien dat ik zogenaamd niet thuis was. Volgende dag weer thuis gebleven, omdat er nog een poging werd gewaagd pakket te bezorgen. Krijg je weer dat zelfde shit. Er wordt zomaar gezegd dat je niet thuis bent. Ook geem briefje in de brievenbus of iets dergelijks. Nu wordt pakket volgens de track en trace morgen bezorgd..maar ja natuurlijk als de bezorger wel zin heeft om te werken. En anders verwacht ik wel weer een melding met ontvanger was niet thuis. Echt onzin service.

Wanneer DHL iets aan de klachten doen. Het is een bekend probleem bij DHL, maar blijkbaar doen ze er niets aan.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:34 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is er voor uw zending inderdaad meerdere malen niet thuis gemeld. U geeft aan dat u wel aanwezig was. Dit is zeker niet de bedoeling. Heb direct melding voor u gemaakt bij het desbetreffende depot. Uw zending is op 24 december alsnog bij u geleverd.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Andjoe_s