Klacht: Letters van Jas Armani vallen een voor een ervanaf

op 03 oktober 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Begin dit jaar een jas gekocht bij de bijenkorf online , merk armani korte winter jas de jas zelf zit heerlijk alleen na een paar maanden begon het mij op te vallen dat de opdruk letters achterop en aan de voorkant van de jas begonnen los te laten iets wat voor de leeftijd van de jas nog helemaal niet van toepassing mag zijn.Ben langs de bijenkorf geweest met de jas en kreeg te horen dat ik mischien de jas te warm heb gewassen maar dat is klare onzin want ik heb de jas nog nooit gewassen zo vaak heb ik de jas niet eens aangehad.oplossing blijft uit ?

Ik wil gewoon een passend oplossing voor het probleem dat ik nu heb durf de jas niet meer aan omdat ik bang ben dat alle letters ervanaf zullen vallen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ismael A

1 maand geleden - Ik heb inmiddels de jas opgestuurd naar bijenkorf hoofdkantoor ze hebben de jas bekeken en geconstateerd dat het inderdaad niet klopt met de fabrikage van de jas probleem heel goed opgelost door middel van de waarde van de jas volledig retour te krijgen via een bijenkorf cadeau kaart.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 12 oktober 2016 om 14:21 geantwoord

Onze repairservice heeft de jas beoordeeld en is een compensatie overeengekomen met de klant. ------ - -- - - - -- - - -- - - - - -- - - - - - - -- - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Ismael A