Klacht: Lenzenvloeistof steeds te vroeg op

op 04 oktober 2011 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al ruim 10 jaar klant bij Hans Anders.
Sinds een aantal jaar heb ik het Hans Anders lenstotaalplan.
Ik betaal elke maand een bedrag en dan mag ik 2x per jaar lenzen+vloeistof ophalen. Het is mij nu al héél vaak gebeurd dat mijn lenzenvloeistof veel eerder op is dan dat ik weer een nieuw pakket kan halen. Dit heb ik al meerdere malen gemeld in de winkel en zij zeggen dat er genoeg vloeistof bij zit voor een half jaar. Ik gebruik echt niet meer dan nodig,maar toch komt het bijna elke keer voor dat ik nieuwe lenzenvloeistof moet halen,wat ik natuurlijk weer zelf moet betalen. Dus ben ik uiteindelijk nog meer geld kwijt en dit is niet de bedoeling en ik ben hier helemaal niet blij mee!

Gewenste Oplossing:

Meer lenzenvloeistof erbij doen of als het eerder op is mij gratis een fles meegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 07 oktober 2011 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Charissa1984