Klacht: Lekker betrouwbaar !!

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kennelijk is de bezorger tot 2 keer bij mij aan de deur geweest
volgens de dhl online site
deze bezorger heeft echter geen briefje achtergelaten
zodat ik hier zelf ook niet achteraan kan gaan
normaal gesproken zou ik dit packet nu dan bij een afhaal punt kunnen ophalen
maar aangezien ze geen briefje hebben achtergelaten gaat dit dus niet….

tevens kan ik dit pakketje nu als weggegooid beschouwen aangezien er kwetsbare goederen inzatten dieslechts een bepaald aantal dagen in de verzend doos konden zitten ……….Harstikelijk bedankt dus Jongens !!!

Gewenste Oplossing:

Maak nooit meer gebruik van jullie service

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Deze zending is echter niet via DHL Parcel geprobeerd te bezorgen. De zending is van Deutsche Post overgedragen aan een koeriersdienst in Nederland. Welke koeriersdienst dit exact is kan ik u niet zeggen. In ieder geval komt de zending niet voor in de systemen van DHL Parcel Nederland. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de andere koeriersdiensten zoals GLS/UPS/PostNL/DPD om te informeren of zij uw pakket hebben bezorgd. Volgens de gegevens op dhl.de is uw zending namelijk bezorgd bij een afhaalpunt. Hopelijk helpt dit met het traceren van uw zending!

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door JKuzuma