Klacht: Lekke ballon

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Greetz van een kaart met ballon. Deze zou bezorgd worden op donderdag 15 februari 2018. Echter is die vandaag (14-02-18) al bezorgd, dit is opzich geen probleem maar helaas was bij aankomst de ballon al lek.
Ik heb hiervoor €10,- betaald en er zou een 7 (of 8, ik ben niet zeker ervan) dagen zweefgarantie op zitten.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen, tenzij er voor morgen nog een nieuwe ballon bezorgd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cheyenne Andeweg