Klacht: Lekke ballon

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Greetz van een kaart met ballon. Deze zou bezorgd worden op donderdag 15 februari 2018. Echter is die vandaag (14-02-18) al bezorgd, dit is opzich geen probleem maar helaas was bij aankomst de ballon al lek.
Ik heb hiervoor €10,- betaald en er zou een 7 (of 8, ik ben niet zeker ervan) dagen zweefgarantie op zitten.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug willen, tenzij er voor morgen nog een nieuwe ballon bezorgd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 26 februari 2018 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cheyenne,

dank je wel voor jouw bericht en natuurlijk heel vervelend dat het zo is gelopen met jouw bestelling en de ballon die lek aan kwam.

We zien dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega Isabel en dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Nogmaals excuses en greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door Cheyenne Andeweg