Klacht: Lekkage waterkoker gevaar i.v.m elektrischiteit

op 05 augustus 2017 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

DE KLACHT
Mijn Tefal mini waterkoker 0.8L model BI812 lekt onder het Handvat.
De water koker is als nieuw en wordt alleen door mij 1x per dag gebruikt.

De waterkoker is net 2jaar oud en Blokker in Bloemendaal geeft geen garantie op dit product .Ik heb de bon laten zien.
Ook wil men de dure waterkoker niet laten repareren
DE OPLOSSING
Dat er een redelijke garantie periode voor een kwaliteits product geldt.Dat er reparatie mogelijk is , die niet te duur is.Zou anders in alle redelijkheid een compensatie of vervanging wensen.

Dat ik antwoord krijg op mijn klacht en een oplossing i.v.m reparatie, of een vergoeding ,die redelijk is.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht C.D.BR

7 dagen geleden - Zojuist gebeld door Lineke van Tefal Klantenservice : Heb mevrouw uitgelegd waar de waterkoker lekt, dat het onderaan het handvat is en NIET het glaasje! Haar advies ! Denk er rustig over na ! U kunt de waterkoker opsturen per post, om door de technische dienst te laten bekijken. De kosten daarvoor zullen zijn ± € 23,00 Dat is exclusief enige reparatie!!!!!!!! U krijgt dan later de waterkoker terug, omdat waterkokers niet gerepareerd worden. Voor Tefal is de klacht hiermee opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door C.D.BR