Klacht: Lek in het systeem!!!!

op 28 oktober 2011 over Albelli in de categorie Fotoservice

wij hebben een fotoboek besteld voor een 25 jarige bruiloft. Ik ontdekte zelf een fout in het fotoboek net nadat ik het had verstuurd, ik belde meteen op en kreeg een mail waardoor ik het gratis opnieuw kon sturen. dit had ik gedaan en kreeg ook te zien dat de bestelling ontvangen was! ik kijk twee a drie dagen na het bestellen op de site waar mijn bestelling is en krijg te zien dat die klaar is om afgedrukt te worden.
in mijn ogen is het boekje dan goed ontvangen.
omdat ik het zaterdag zeker nodig heb wilde ik het zeker weten en stuurde ik een mail. waar ik nog geen reactie op ontvangen had.
dus besloot ik een chat te starten met een van de medewerkers.
ik vroeg hoe het met mijn bestelling zat, en meneer zei dat er niets ontvangen was!
dat geloofde ik niet want bij mij stond er op twee manieren dat het wel ontvagen is.
het ergste is nu dat ik het boekje met geen enkele mogelijkheid optijd binnen krijg terwijl ik het optijd heb verzonden en ook te horen heb gekregen dat het inderdaad ontvangen is.
Waarom zie ik dat wel? en krijgen jullie niets binnen? als ik niets had laten weten had ik nog kunnen wachten tot ik 1 ons weeg want dan zou ik het nooit binnen gekregen hebben.
Ik ben het hier niet mee eens ook is er schijnbaar geen enkele oplossing om me tegenmoet te komen met een korting of gewoone en gratis boek
ik betaal nu 40 euro voor iets wat ik niet optijd krijg of terwijl daar heb ik gewoon helemaal niets meer aan!
en ik wil het gratis dat boekje of het boekje meot gewoon zateradg nog bezorgd worden zodat we het optijd hebben!
het kan niet zo zijn dat hier helemaal geen oplossing vanuit jullie kant komt. er zit een enorme lek in jullie systeem! dit kan toch niet waar zijn.
Als het voor een vakantie was oke?!
maar voor een 25jarige bruiloft.
vind ik toch wel als je er op tijd bij bent en te zien krijgt dat het ontvagen is dat het optijd mag komen en dat er iets aan gedaan mag worden.
hier ben ik het zo niet mee eens zoals we behandeld zijn
ook hadden we al gebeld. maar nee er werd niets gedaan!

Dit is geen service en verwacht van jullie een goede oplossing!!

mvg eline verbakel

het boekje als eerste laten maken en dat het nog as zaterdag binnen is.

of het boekje gratis maken en mijn geld terug storten

wat hebben we nog aan een boekje als het te laat is. wil het graag toch laten zien dan maar ga ik geen 40 euro voor betalen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 31 oktober 2011 om 10:22 geantwoord

Wij hebben onze klantenservice gevraagd direct contact met u op te nemen. Hopelijk kunnen we op die manier tot een oplossing komen.

Alle klachten die gemeld zijn door elineverbakel@hotmail.com