Klacht: legt privacy bloot op internet van speler

op 08 juli 2016 over Spelpunt Bingo in de categorie Internet Games

Al jaren speel ik iedere dag wel een spelletje via www.spelpunt.nl Vandaag speelde ik in de kamer van Battlepatience. Ineens kwam er een speler in de lobby die mijn vorige beroep noemde in de lobby en mij zwart ging maken bij andere spelers. Ik vroeg mij uiteraard af, hoe die persoon mijn voorgeschiedenis kon weten? Immers ik speel wel dagelijks een woordspel, maar het kaartspel waar het hier om gaat , had ik al enige weken niet bezocht. Toen ik hulp inriep van een klantenservice, werd ik ook genegeerd. Ik vond dit wel merkwaardig. Immers : iemand kent jouw privacy .. en je mag daar dan geen repliek op geven. Ik wil dan ook dat spelpunt hier tot de orde wordt geroepen, want ik vind het schandalig dat mijn persoonsgegevens en mijn privacy zo op straat liggen bij een spelletjes bedrijf. Ik eis een goede verklaring waarom dit gebeurt en hoe men aan mijn gegevens is gekomen?

ik eis een geldelijke vergoeding wegens laster/smaad ik ben bereid aangifte te doen alhier bij de Regiopolitie.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spelpunt Bingo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door gioia