Klacht: Lege/open enveloppe ontvangen

op 16 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De enveloppe was leeg en open, ik herken het handschrift niet en er stonden geen afzendergegevens op. Poststempel: Nieuwegein dd 12-07-2012 afgestempeld om 12.22. Verder stempel: NO3Sv 8234LT T328

Heel graag zou ik de betreffende kaart kunnen krijgen( de enveloppe is vierkant en blauw) maar weet niet of dat mogelijk is. Het betreft iig geen rouwkaart of geboorte/huwelijksaank.Toch vind ik het erg vervelend dat ik nu niet weet wie mij dit heeft gestuurd en dat ik niet kan reageren!!! Heb aantal mensen gebeld van wie het evt afkomstig zou kùnnen zijn, maar dat leverde niks op.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door alida46