Klacht: lege open rouwenvelop

op 21 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 16 april j.l. heb ik een rouwenvelop gehad welke niet was dichtgeplakt en er zit geen rouwkaart in. Ik heb geen idee wie er in mijn naaste omgeving is overleden want ik zit in quarantaine.
De envelop is afgestempeld in Amsterdam op 15.IV20-22.
De streepjescode op de envelop is:
A08CCX153J4C791003
Verder is er geen afzender vermeld.
Rarara… kunt u mij helpen. Dit is zeer vervelend.
Vriendelijke groet
Mevr. N.Y. de Vet Reijers
Brikstraat 3
1784 RR Den Helder

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar de kaart vandaan komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 april 2020 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft omtrent de bezorging van rouwpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het heel naar om te vernemen dat u deze rouwkaart niet heeft ontvangen en dat enkel de envelop leeg is aangekomen. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden, om deze reden heb ik helaas niet de mogelijkheid om voor u na te gaan om te achterhalen wie de afzender is. Meestal staat in een rouwkaart wel het adres van de afzender, dus die zal vermoedelijk retour zijn gezonden. Hopelijk zal de afzender u nog benaderen als ze proberen na te gaan van wie ze een kaart retour hebben gekregen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. de vet