Klacht: lege envolop

op 20 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Iemand heeft mij wat opgestuurd in een envelop maar de envelop is leeg plastic zat er wel in een een briefje de persoon die het op gestuurd heeft heeft al meer klachten gehad ze raade me aan om eenklacht in te dien bij post nl

Dat het goed aan komt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Koldewijn, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk dat er een envelop leeg is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. In uw bericht geeft u aan dat uw zending leeg is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan. Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post helaas is in uw geval de post leeg aangekomen. Als een beschadigde postzending wordt aangetroffen, zal deze voorzien worden van een excuusbrief. Graag hoor ik van u of u deze ook heeft ontvangen. Zou u daarbij in uw reactie kunnen aangeven wanneer het betreffende poststuk is verzonden en bezorgd en of het daadwerkelijk ook door PostNL is bezorgd? Aan de hand van deze informatie zal ik er een klacht over indienen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 juni 2018 om 11:39 geantwoord

Geachte mevrouw Koldewijn,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door welpje1993