Klacht: lege envelop ontvangen

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een lege envelop ontvangen met een sticker herstel retour erop…..weet dus niet wat erin hoort te zitten?

informatie ovet wat hier gebeurd is en wat in de envelop zat

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Geachte heer Kok,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u een lege envelop heeft ontvangen met een herstel/retoursticker erop. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat er gebeurd is en wat er precies in de envelop heeft gezeten. Graag geef ik u een toelichting.

De herstel/retoursticker is op uw post geplakt omdat uw poststuk tijdens de postverwerking voor een andere straat of wijk dan de uwe gesorteerd is. Deze fout is ontdekt, daarom heeft uw poststuk deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd en bij u bezorgd. Uw post is dus niet op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, kan ik niet nagaan wat er precies is gebeurd en hoe het kan dat de envelop leeg bij u is aangekomen. Ik kan u tot mijn spijt ook niet vertellen wat er in de envelop heeft gezeten. Wellicht kunt u aan de hand van het handschrift de afzender achterhalen en navraag doen bij de verzender. Uw klacht heb ik gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de postbezorging op uw adres. De leidinggevende zal de betrokken medewerkers aanspreken en erop toezien dat de bezorging op uw adres zal verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen van u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Heeft op 11 juli 2017 om 15:00 geantwoord

Waarom wordt een open en lege envelop uberhaupt bezorgd?

Alle klachten die gemeld zijn door erik kok