Klacht: Lege envelop ontvangen

op 11 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag ontving ik een lege envelop. De envelop is duidelijk door iemand opengemaakt en weer opnieuw dichtgeplakt. Volgens de postbezorger “gewoon dikke vette pech.”
Er had een t-shirtje in moeten zitten. Een cadeautje voor mijn pasgeboren dochter.
Geen idee waar het fout is gegaan. Wie is er hier oneerlijk bezig geweest? Iemand die werkt op de afdeling sorteren? De postbezorger zelf? Slordig echt dit!
Met alleen maar de woorden “gewoon dikke vette pech” kan ik niet zoveel.
Is er überhaupt iets wat ik hier tegen kan doen?

Mijn klacht serieus nemen zou een fijn begin zijn. Ik vond deze postbezorger nou niet bepaald beleefd.
En ik heb dus geen idee of dit verder onderzocht kan worden, maar dit zou ik wel zéér waarderen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Zeilemaker-Visser, Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs een lege envelop hebt ontvangen. U geeft aan dat u het idee heeft dat de envelop is geopend en weer dichtgeplakt is. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Ik begrijp dat u ontstemd bent aangaande het leeg ontvangen poststuk. Uit uw bericht begrijp ik dat het gaat om een poststuk zonder barcode. Dit betekent dat er door de afzender is gekozen voor een ongeregistreerde en onverzekerde verzendwijze. Op zo'n moment is er vanuit de afzender alleen navraag mogelijk wanneer zowel merk, kleur en opdruk als maat bekend zijn. Wel dien ik graag een klacht voor u in. Om dit te kunnen doen heb ik nog aanvullende informatie van u nodig. Ik heb de volgende informatie van u nodig: - De verzenddatum en datum waarop u de envelop heeft ontvangen - De naam van de afzender - Is uw envelop met of zonder excuuskaart bezorgd? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Zeilemaker - Visser, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Zeilemaker - Visser,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door lilaria81