Klacht: Lege en opengescheurde post ontvangen

op 29 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Marktplaats bestelde ik een spel voor mijn Playstation 4. Het spel werd door de verkoper opgestuurd. Afgelopen zaterdag ontving ik veel post, waaronder een grote lege opengescheurde bubbelenvelop. Deze envelop was slordig en haastig opengescheurd en weer terug in mijn brievenbus gedaan. Mijn theorie is dat de postbode de bubbelenvelop met het spel niet goed in mijn brievenbus heeft kunnen doen, doordat er vele andere post bij zat. Daarom heeft een voorbijganger deze dus eruit kunnen halen, de bubbelenvelop van het spel kunnen ontvreemden de lege envelop weer terug in mijn bus kunnen doen. Ik ben erg kwaad hierover. De postbode had makkelijk even aan kunnen bellen om de vele post persoonlijk af te geven. Daar gaat mijn geld en mijn spel dan. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden, had de postbode even aangebeld of de post beter in de brievenbus geduwd.

Als ik een vergoeding of een bijpassende goedmaker krijg. Ook de postbode moet op zijn of haar slordige werk aangesproken worden. Het kost mij mijn centen en ik heb ook geen spel. Van een erkende internationale organisatie als PostNL verwacht ik wel dat zij en haar personeel hun werk zo goed mogelijk doen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat uw zending leeg is ontvangen. Ik snap dat dit ontzettend vervelend voor u moet zijn en wil u dan ook namens PostNL mijn excuses hiervoor aanbieden. Graag informeer ik u hierover. Ik wil uiteraard een klacht aanmaken zodat de verantwoordelijke medewerker hierop wordt aangesproken. Graag ontvang ik hiervoor nog uw volledige naam. Kunt u aangeven of er een 3S code op de envelop zat en of er een excuusbriefje bij zat? Wanneer was het verzonden en wie was de afzender van de zending? Ik hoor het graag van u. Mocht u liever niet uw naam willen geven via deze weg, kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar via telefoon, een contactformulier, chat, Facebook en Twitter. Zie ook http://www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht flyboytype

1 jaar geleden - Beste PostNL, De code is 3SKABA331209367 en verzonden op 16-08-2016 16:04 Er zat geen excuusbrief bij, anders had ik dat wel in de klacht vermeld. Ik ontving in mijn brievenbus een lege, slordig en haastig opengescheurde bubbelenvelop. De afzender was Richy Ris. Mijn naam is Djamon Paal.

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Geache heer Paal,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw melding intern doorgezet. Wij zullen de betreffende medewerker om opheldering vragen. Omdat een interne melding betreft, volgt hierop geen terugkoppeling.

Ik raad u aan de afzender te contacten, om de ontbrekende inhoud alsnog te ontvangen. Deze partij is de opdrachtgever van de zending en kan, bij herkenbare inhoud, navraag doen bij PostNL. Omdat uw zending zonder aanvullend product is verzonden, is deze niet verzekerd. Onze excuses voor de incomplete bezorging.

Alle klachten die gemeld zijn door flyboytype