Klacht: Legale criminaliteit

op 19 juli 2012 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Kpn heeft na het te laat betalen van een rekening, mijn abbonement afgesloten.
Zij hebben de facturen en de eindsom naar een fout en oud adres gestuurd, maar zijn daar ook niet aangekomen. Die rekeningen heb ik dus nooit ontvangen. Tot 3x aan toe heb ik mijn nieuwe adres aan kpn doorgegeven, maar ze zijn de rekeningen gewoon naar mijn oude adres blijven sturen.
Nu ligt er ineens een brief van Vesting Finance, die dus ineens WEL was aangekomen (op mijn oude adres bij mijn oma). Erg opmerkelijk.
Kpn telefonisch gecontact en zij konden mij niet verder helpen omdat mijn dossier was gesloten, zei de mevrouw.
Alweer erg opmerkelijk. Zij kunnen mij dus niet de juiste laatste facturen toesturen omdat zij mij niet verder willen helpen.
Het bedrag wat ik nu moet betalen is 1033 euro. Terwijl ik hooguit 300 euro aan kpn moet betalen voor uitstaande rekeningen en eventuele afbetaling abbonement.
Ze kunnen misschien veel mensen hiermee oplichten, maar mij niet.
Ik word hier volgens mij keihard opgelicht en afgezet.

Dat kpn mij gewoon de normale rekeningen toestuurd wat ik verschuldigd ben te betalen. Het bedrag wat ik moet betalen bij Vesting Finance dient vervallen te worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 14 september 2012 om 10:48 geantwoord

tijdens telefonisch overleg bleek dat de vordering wel correct is.

Alle klachten die gemeld zijn door Rgouverneur