Klacht: legaal oplichten

op 02 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vandaag contact gehad met een Vodafone medewerker wegens dat ik steeds extra kosten heb elke maand. We zijn erachter gekomen dat 1 van de bedrijven steeds 5 euro van me abonnement bij zet. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik daar ben aangesloten. vind dat dit uberhaupt niet moet kunnen hier in Nederland. En snap niet dat Vodafone dat gewoon blokkeert.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn geld van al die maanden terug kan krijgen. Voel me op dit moment ook echt opgelicht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tevin