Klacht: Leesbril montuur kan er niet aan wennen moet groter montuur hebben

op 06 oktober 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Geacht heer mevrouw,

Vandaag 5 oktober 2017 ben ik in uw filiaal Zaandam geweest om te vragen of ik een ander montuur kan krijgen omdat ik maar niet kan wennen aan het montuur wat ik nu heb. Ik heb deze miss in totaal 1 week gedragen en dan ook in huis.

Ik heb de staat u goed garantie van 2 maanden, alleen nu het volgende de dame in kwestie nl ursila Oemar is de leidinggevende van uw filiaal in Zaandam en zei dat ik de bril 15 mei heb gekocht?

Ik heb de bril 15 mei besteld en werd mij verteld dat ik binnen 2 maanden de bril zonder haast kon ophalen. Ik heb de bril 1 juli opgehaald en belangrijk is dat ik geen brildrager ben en dat het om een leesbril gaat.

Ik kreeg vandaag te horen dat dit termijn is verstreken en dat ik dat binnen 2 maanden moest doen? Ik heb de dame gezegd dat ik het daar niet mee eens ben, omdat ik de bril 1 juli heb opgehaald en vanaf toen pas in mijn bezit had en dus officieel tm 1 september garantie heb om te ruilen. Hierop begon mevrouw haar stem te verheffen en zei dat het in is gegaan op 15 mei?? En mij vernederend en schreeuwend zei als ik 3 juli was geweest ze het nog wel wilde doen maar niet als ik bv in augustus zou komen om te ruilen.

Ik heb haar erop gewezen niet tegen mij te schreeuwen en zei dus je pakt 2 maanden garantie van mij af?

Vervolgens draait ze zich om met haar handen in haar zak en loopt weg en gooit de deur dicht!

Dit accepteer ik niet en wil deze klacht indienen naar haar toe! Ik verwachte dat als geen brildrager ik dus niet eens de kans zou krijgen om de bril om te ruilen. De reden dat ik dus officieel 1 maand te laat ben is om priveomstandigheden maar ik heb niet eens de kans gekregen om dit uit te leggen. De 2 andere personeelsleden waren aanwezig en stonden erbij en ook zij hebben niet ingegrepen? Ik vind het een schande dat dit kan, uitgaande van de goede Service die wij gewend zijn dit geen probleem zou zijn? Ik verwacht een verontschuldiging en de kans om een ander montuur te krijgen zodat ik niet zoveel geld voor niks heb betaald uiteindelijk, de bril is als nieuw compleet en dat is ook te zien gelijk.

In afwachting van uw antwoord,

Vriendelijk groet
I. Ozcan
Clusiusstraat 192
1504 HM Zaandam
06-34671337

Wanneer mevrouw haar verontschuldiging aanbied en ik een ander montuur wat ik goed vind zitten kan omruilen met die ik nu heb van Hugo boss.

Het zit mij heel erg hoog en ben vernederd!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 23 oktober 2017 om 10:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Immuhan