Klacht: Leenbakker komt geen afspraken na

op 03 oktober 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben laatst een bed gekocht bij Leenbakker. De dame die onze bestelling opnam was al niet heel erg vriendelijk en kwam op mij over alsof ze er geen zin in had die dag. Maargoed iedereen kan een mindere dag hebben. WIj hebben het bed besteld op: 27-08-2011 op die dag hebben we afgesproken dat het bed bij ons geleverd wordt op 16-09-2011 dit staat ook op de koopovereenkomst vermeld. Ook heb ik een aanbetaling gedaan van € 300,-. Tot mijn verbazing werd ik 3 dagen voor levering gebel door de klantenservice van Leenbakker met de mededeling dat er niet genoeg voorraad was op dat moment en dat de levering uitgesteld zou worden. Hier waren we uiteraard niet blij mee, en al helemaal niet toen bleek dat het bed 1.5 week later zou komen. Maargoed het is niet anders. Met de zeer onvriendelijke dame van de klantenservice afgepsroken dat het bed geleverd wordt op 28-09-2011.

Op 26-09-2011 kreeg ik per sms met het verzoek om contact op te nemen. Diezelfde (nog steeds) onvriendelijke mevrouw vertelde mij dat het bed niet op voorraad is en dat de levering woensdag 28-09-2011 niet door kan gaan. 1.5 dag voor levering van het bed wordt de levering weer verzet. Aan die mevrouw heb ik uitgelegd dat ik hier niet blij mee ben en dat ik van haar vraag om alles in het werk te stellen om het bed alsnog op de afgesproken dag te leveren. Hierop is er een discussie ontstaan tussen de klantenservice en mijzelf. Die mevrouw van de klantenservice had er blijkbaar geen zin meer in want ze gooide de telefoon erop. Ik had nog geen nieuwe afspraak gemaakt voor levering. Dus ik heb haar terug gebeld, toen ik haar vroeg naar haar leidinggevende gooide ze weer de hoorn erop. Hierop heb ik weer terug gebeld, toen kreeg ik een andere dame aan de lijn die mij vertelde dat de leidinggevende niet aanwezig was.

Leenbakker is aangesloten bij de organisatie CBW, leest u artikel 6 lid 1 eens. Hieruit blijkt dat Leenbakker in gebreke is. Hier staat: “De levertijd is vast tenzij een vermoedelijke levertijd is overeengekomen” Wij hebben in eerste instantie op papier een afspraak staan voor levering 16-09-2011.

Op mijn mail kreeg ik een antwoord dat we een tegoed bon van 20 EUR konden krijgen ter compensatie.

KLANTENSERVICE IS GEEN AFDELING MAAR EEN MENTALITEIT en die ontbreekt eraan bij Leen bakker. Mijn advies bezint eer ge begint….

een redelijke compensatie.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RalphvanderStar