Klacht: Leen Bakker Venlo slechte service

op 10 september 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteravond een Haltafe Batam gekocht en bij het uitpakken thuis was het blad ernstig beschadigd. Gelijk teruggegaan en daar kreeg ik tot mijn stomme verbazing van filaalleider Dhr. Brands te horen da beschadigde artikelen niet retour worden genomen. Men zou een nieuw blad (bovenbouw) laten komen. Men kon niet aangeven hoe lag dat gaat duren !!!!! Toen een, overigens vriendelijk juffrouw, de karton verder uitpakte bleek ook nog een poot ernstig beschadigd te zijn. Bij de klantenservice staat aangegeven “ruilen ” geen probleem. Mooi niet dus. Wel een probleem dus en volgens die mijnheer Brands ook de standard procedure bij Leen Bakker en zou ook in de voorwaarden staan !! Dat laatste klopt iet want dat staat nie in de vorwaarden die op de balie lagen.
Schandalige service.

Gewenste oplossing

niet goed geld terug

Bericht van anne-frederiek

6 jaren geleden - echt klantvriendelijk zijn ze er niet nee. want stel dat ze moeten werken voor hun geld...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door julesrobin