Klacht: Leen Bakker – Almere Buiten

op 01 oktober 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn dochter wil een bureau voor haar kamer. Ze heeft die gevonden bij Leen Bakker in Almere-Buiten. Het bureau, waar de handvatten op zaten die ze wilde, was de laatste in het schap. Doordat het op dat moment niet in de auto past, moet een week gewacht worden, tot vaderlief met een grotere auto dit op kan pikken. Geen probleem, volgens een aardige mevrouw,die daar kennelijk al een hele tijd werkt. Het bureau wordt apart gezet, op naam, in het magazijn. Het volgende weekend op pad. In de winkel weet het personeel bij een info punt van niets. De aanwezige jongeman maakt zich snel uit de voeten, de jongedame belt naar het magazijn. Vervolgens, met een blik “val me verder niet lastig, ik ben druk met nagelinspectie”, zegt ze dat er wel terug gebelt wordt. Lang verhaal kort, na een persoonlijke zoektocht van ongeveer 30 seconden door eerder genoemde jongedame, onvindbaar!
Een beetje zat van dit gedoe heeft mijn dochter nu een ander bureau gekocht, waarvoor zij andere handvatten wil kopen, komt er toch weer zo’n € 15,- bij.

Gewenste oplossing

Verbetering Service gerichte attitude personeel. En een kleine geste richting mijn dochter zou op zijn plaats zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Harm338