Klacht: Leeg pakket ontvangen en duidelijk opgemaakt

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik bestel iets bij happy Socks, dat geleverd wordt door Post NL, het pakket komt hier toe, maar is duidelijk opengesneden. Er zat gewoon niets in, iemand bij Post NL heeft dit leeggehaald en gestolen.

Dan moet je eens proberen om hun te contacteren hierover, bijna onmogelijk!

Gewenste Oplossing:

Volledige terugbetaling van 29.95 EURO

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cossement,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket geopend bij u is bezorgd. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook raad ik u aan melding te maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan hierin eventueel verdere actie voor u ondernemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Sara Cossement