Klacht: Leeg pakket ontvangen en duidelijk opgemaakt

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Ik bestel iets bij happy Socks, dat geleverd wordt door Post NL, het pakket komt hier toe, maar is duidelijk opengesneden. Er zat gewoon niets in, iemand bij Post NL heeft dit leeggehaald en gestolen.

Dan moet je eens proberen om hun te contacteren hierover, bijna onmogelijk!

Volledige terugbetaling van 29.95 EURO

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 15:11 geantwoord

Geachte mevrouw Cossement,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket geopend bij u is bezorgd. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook raad ik u aan melding te maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan hierin eventueel verdere actie voor u ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara Cossement