Klacht: Leeg pakket

op 15 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL zou een pakket leveren.
Dit was geen brievenbus pakket en paste ook niet.
We kregen ineens een mail dat het het pakket bezorgd was, dit bleek in de brievenbus te zijn gegooid.
Toen we het pakket pakte was het pakket leeg, de bezorger was weg.
Het pakket was aan de onderkant helemaal open.
Je kon duidelijk voelen dat het leeg was en toch is het zo in de brievenbus gegooid.

We hadden wat bestel via vakantieveiling en omdat de veilig is gesloten sturen ze niks nieuws.

Als dhr achterhaald wat er met het pakket is gebeurd en weer waar de inhoud is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan een leeg pakket ontvangen te hebben. Dat is natuurlijk erg vervelend. Graag ontvang ik van u de traceercode van deze zending, zodat ik deze kan opzoeken in ons systeem. Tevens wil ik u adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van het pakket. Die kan dit namelijk verder oppakken met DHL en eventueel een claimformulier voor u indienen. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht G Wierstra

1 week geleden - We hebben al contact gehad met de vezender. Hun kunnen veder niks betekenen. Behalve geld terug storten. Dit is niet echt helemaal de oplossing

DHL

Heeft op 15 februari 2018 om 13:41 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. De afzender kan in dit geval ook een onderzoek bij DHL starten om te achterhalen wat er is gebeurd en of de inhoud wellicht nog op één van onze sorteercentra is aangetroffen. Ik wil u dan ook adviseren om dit ook bij de afzender aan te geven zodat zij dit onderzoek kunnen starten.

Vriendelijke groet,

Sanne