Klacht: opwaarderen

op 04 december 2019 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mevrdhr, ik heb op 29 november mijn tel opgewaardeerd voor 30 euro ik heb betaald via ideal rabobank. maar tot op heden is het nog niet er bij gezet op mijn telefoon. ik heb de klanten service elke dag gebeld maar wordt alleen maar in de wacht gezet soms tot 3 kwartier.ik kan jullie niet bereiken.
ik wil dat jullie dit zo spoedig mogelijk er op zetten .mijn telefoon nummer is 06 82181390.
de transactiereferentie is 29-11-2019 07;39

Gewenste Oplossing:

als dit opgelost wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fam.breedveld2015@gmail.com