Klacht: Leasetelefoon werkt niet naar behoren. Kosten voor gebruiker?

op 31 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Na een verschrikkelijke ervaring bij een andere aanbieder telefonisch een abonnement afgesloten bij Telfort en mijn slechte ervaringen doorgegeven. De mevrouw raadde mij een leasetelefoon aan, zodat als het weer zou gebeuren Telfort een oplossing kon bieden.

Nu gebeurd het hele verhaal weer en in nog ergere maat. Zelfs tijdens gesprekken loopt de telefoon vast. Ik heb al één dure reparatie achter de rug en ze willen geen vervangend toestel regelen, mits er 3x binnen een maand een reparatie wordt gedaan op mijn kosten. Nu zit ik nog langer als een jaar aan ze vast en dit zie ik niet zitten zo.

Ben altijd zeer tevreden over Telfort geweest en ik hoop dit eigenlijk te kunnen blijven.

Het liefst zie ik een vervangend toestel tegemoet, maar als Telfort op een andere manier mijn probleem kan oplossen ben ik ook tevreden.
Het betreft een Samsung Galaxy S advance, waar veel vaker klachten als deze bij voorkomen, dus is het niet de fout van mij (de gebruiker). Vandaar vind ik het ook niet eerlijk dat ik dan de kosten moet betalen hiervoor.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ken Beimer