Klacht: lcd defect afgeleverd

op 27 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

4 maanden geleden - Wij vinden het heel vervelend dat uw zending is beschadigd. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020 5040 500 om de schade aan te melden Indien een schade wordt gemeld zal een chauffeur van UPS de beschadigde zending ophalen in de oorspronkelijke verpakking om vast te kunnen stellen of deze verpakking toereikend was om de goederen tijdens ons transport te kunnen beschermen. U zult na de inspectie geinformeerd worden over de uitkomst en de verdere afhandeling Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 juli 2017 om 12:52 geantwoord

Wij vinden het heel vervelend dat uw zending is beschadigd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rani jako younan