Klacht: Enorme kosten voor incasso van LAVG

op 11 december 2011 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Incasso buro’s bestaan bij de gratie van hen die door omstandigheden niet bij machte zijn om hij rekening te voldoen. Daar komt nog bij dat LAVG maar al te graag zaken doen met ziektekostenverzekeraars. Hierin hebben ze de politiek aan hun kant, want immers heeft deze bepaalt dat ieder in Nederland wonende burger verplicht is een ziektekostenverzekering af te sluiten. Ook al ben je kern gezond en kom je nooit bij een dokter. Je zult en moet betalen. Als dit dan even niet mogelijk is, dan stuurt de verzekeraar LAVG op je af. LAVG heeft dus geen enkel moeite om haar prijzen toornhoog te houden want ze zijn gedekt door de verzekeraar en de wet ter verplichting van de verzekering. LAVG toont ook geen enkel humaniteit. Ja zelf zeggen ze uiteraard dat ze dat wel doen en de mooie getuigenissen bij het profiel van de directeur/eigenaar van LAVG op Linkedin tonen geen enkel tegendeel. Hoe objectief nietwaar! Je moet wel uit een zeer bijzonder hout gesneden zijn om in deze branche werkzaam te kunnen zijn. Het soort hout waar ik in elk geval nooit iets van in mijn huis wil hebben, behalve voor de haard.

De hele incassohandel op de schop. Al zeggen ze dat ze dit doen, ze zouden eens kritisch naar zich zelf moeten kijken. Door het no cure-no-pay systeem zijn ze er uiteraard op uit om hoe dan ook snel hun geld te vangen. Links of rechts om. Ze maken meer stuk dan dat ze werkelijk, zoals elk normaal bedrijf, een bijdrage aan de maatschapij leveren. LAVG is daarbij geen uitzondering

Alle klachten die gemeld zijn door JJdij