Klacht: Lauwe koffie dolce gusto

op 23 juni 2016 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het zetten van een kopje dolce gusto is de koffie niet warm maar lauw, het apparaat gekocht op 30 maart

Gewenste Oplossing:

Als er goed warme koffie uit het apparaat komt ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Houten, Wij hebben u een e-mailtje gestuurd met de vraag ons te bellen op ons gratis telefoonnummer (0800-3652348). Zodra wij u spreken, helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groeten, Consumentenservice Nescafé Dolce Gusto

Alle klachten die gemeld zijn door Dvhouten