Klacht: laten vervallen van de nog niet gepubliceerde klacht

op 05 juli 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van

1 jaar geleden - Ik heb je bericht gelezen. Kan je een mail met je voorletters, achternaam, geboortedatum en adresgegevens sturen naar: webcare[@]centraalbeheer.nl o.v.v. Klacht.nl ? Zodra ik de mail heb ontvangen zal ik voor je nakijken waarom het activeren niet lukt. Hartelijke groet, Natasja van het Centraal Beheer webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 06 juli 2017 om 19:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Uw klacht over Centraal Beheer is te vinden via: https://www.klacht.nl/centraal-beheer/klacht/klacht-over-klachtenbureau/

Als u inlogt via klacht.nl/login dan kunt u bij 'mijn klachten' klachten afsluiten en verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door client van centraal beheer verzekeringen