Klacht: laten vervallen van de nog niet gepubliceerde klacht

op 05 juli 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb klacht aangebracht met gebruikersnaam :

client van centraal beheer verzekeringen

Ik krijg deze niet geactiveerd, doch heb wel bevestiging en wachtwoord per mail ontvangen.

a.p….4@……..nl

Gewenste Oplossing:

ik zie deze ingebrachte klacht liever niet geplaatst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Centraal Beheer Achmea

1 maand geleden - Ik heb je bericht gelezen. Kan je een mail met je voorletters, achternaam, geboortedatum en adresgegevens sturen naar: webcare[@]centraalbeheer.nl o.v.v. Klacht.nl ? Zodra ik de mail heb ontvangen zal ik voor je nakijken waarom het activeren niet lukt. Hartelijke groet, Natasja van het Centraal Beheer webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 06 juli 2017 om 19:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Uw klacht over Centraal Beheer is te vinden via: https://www.klacht.nl/centraal-beheer/klacht/klacht-over-klachtenbureau/

Als u inlogt via klacht.nl/login dan kunt u bij 'mijn klachten' klachten afsluiten en verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door client van centraal beheer verzekeringen