Klacht: Laten frankeren bij PostNL toch aanmaning

op 13 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een pakje verstuurd en laten frankeren bij een PostNL punt op de Gaard in Utrecht. Nu heb ik toch bericht van te weinig betaalde portokosten van€5,84 gekregen. Bij wie ligt nu de fout?

als deze extra kosten kwijtgescholden worden.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Sytema, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een betaalverzoek heeft ontvangen voor een door u, via een postkantoor, verzonden briefpostzending. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding direct te kunnen verwerken. Kunt u, in reactie op dit bericht, de volgende informatie aanleveren: - tijdstip en locatie van frankeren; - uw betaalcode. Alvast bedankt voor uw aanvullende informatie. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Sytema Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 15:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door sytema