Klacht: Late zending

op 09 november 2016 over Djoozy in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels wacht ik een week op mijn bestelling op Djoozy.nl
Bij overboeken als betaalmethode moet het geld eerst overgemaakt worden voordat zij het verzenden. op de site wordt vermeld werkdagen voor 16:00 besteld is dezelfde dag verzonden, hier klopt dus niks van. ook wordt de “snelle” levering op de homepage nog even benadrukt.

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling morgenochtend nog op de deurmat ligt/excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Djoozy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Djoozy in behandeling genomen

Bericht van Djoozy

4 maanden geleden - Beste Wouter, Dank voor de genomen tijd net. We waarderen feedback van klanten en balen als klanten niet tevreden zijn met onze service of dienstverlening. Via onderstaande kortingscode krijg je 5 % korting op ons gehele assortiment. De code is eenmalig te gebruiken en een jaar geldig. woutervdmeerendonk25% We hopen dat we je als klant toch nog tevreden kunnen stellen en waarderen dat je de klacht op www.klacht.nl op opgelost wil zetten. Dank! Bas

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Djoozy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Djoozy

Heeft op 18 april 2017 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank voor de genomen tijd net. We waarderen feedback van klanten en balen als klanten niet tevreden zijn met onze service of dienstverlening.
We hebben je een kortingscode per mail verzonden.

Succes en misschien tot in de toekomst!

Het Djoozy Team

Alle klachten die gemeld zijn door wmeer95