Klacht: Late postbezorging

CyberMaster op 21 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds maanden wordt onze reguliere post inclusief brievenbus pakketjes niet meer netjes in de ochtend (voor de middag dus) bezorgd, maar ver in de middag.
Wanneer ik de bezorger bij gelegenheid hierop aanspreek krijg ik als antwoord:
“ Meneer ik ben niet zo’n ochtendmens”. Of: “ ik mag bezorgen van 8.00 tot 18.00 uur “.
Wat is dat nu voor mentaliteit ?!
Ga gewoon vroeg je bed uit en bezorg de post op tijd !!
Het lijkt nergens op, er bestaat ook nog zoiets als een Postwet, met regels en voorschriften, hou je daar aan!!
Wat een slappe insteek, hier is maar een oorzaak voor: de slechte betaling en slechte personeelswerving van PostNL, waardoor mensen niet gemotiveerd zijn om hun werk goed en op tijd te doen en elke idioot mag tegenwoordig post rondbrengen, gemotiveerd of niet, want als je geen zin hebt breng je het toch later, of helemaal niet.
Bellen hierover met PostNL klantenservice levert je alleen maar een onvriendelijk gesprek op waarin je op een nette kille manier wordt afgescheept met een kletsverhaal over dat het nog in het sorteerproces zit, als je daar iets van zegt, wordt het gesprek semi-vriendelijk en zakelijk afgekapt.
Wat een ongenuanceerd waardeloos bedrijf, geen feeling met de markt en klanten, alleen maar bezig met snel geld verdienen, hoge prijzen en lage lonen, het lijkt wel een bedrijf in een bananenrepubliek, wat een aanfluiting!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de post door de bezorger gewoon in de ochtenduren, dus voor 12 uur bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 oktober 2020 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het tijdstip waarop briefpost wordt afgeleverd. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag wil ik dit toelichten.

PostNL bezorgt vijf dagen in de week post, op dinsdag tot en met zaterdag. We bezorgen op maandag wel Rouwpost en Medische zendingen. Op dinsdag, donderdag en zaterdag wordt er meer post bezorgd dan op andere dagen. Onze postbezorgers kunnen vanaf ongeveer 11.00 uur beginnen met de postbezorging. Wij proberen alle post uiterlijk om 18.00 uur te bezorgen, maar als we veel post moeten verwerken is dat soms ook later. Ik heb niet de mogelijkheid om aan uw verzoek te voldoen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

CyberMaster

Heeft op 21 oktober 2020 om 12:11 geantwoord

Nee is ook een antwoord, maar zeker geen oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door CyberMaster