Mijn Klacht:
Sinds maanden wordt onze reguliere post inclusief brievenbus pakketjes niet meer netjes in de ochtend (voor de middag dus) bezorgd, maar ver in de middag.
Wanneer ik de bezorger bij gelegenheid hierop aanspreek krijg ik als antwoord:
“ Meneer ik ben niet zo’n ochtendmens”. Of: “ ik mag bezorgen van 8.00 tot 18.00 uur “.
Wat is dat nu voor mentaliteit ?!
Ga gewoon vroeg je bed uit en bezorg de post op tijd !!
Het lijkt nergens op, er bestaat ook nog zoiets als een Postwet, met regels en voorschriften, hou je daar aan!!
Wat een slappe insteek, hier is maar een oorzaak voor: de slechte betaling en slechte personeelswerving van PostNL, waardoor mensen niet gemotiveerd zijn om hun werk goed en op tijd te doen en elke idioot mag tegenwoordig post rondbrengen, gemotiveerd of niet, want als je geen zin hebt breng je het toch later, of helemaal niet.
Bellen hierover met PostNL klantenservice levert je alleen maar een onvriendelijk gesprek op waarin je op een nette kille manier wordt afgescheept met een kletsverhaal over dat het nog in het sorteerproces zit, als je daar iets van zegt, wordt het gesprek semi-vriendelijk en zakelijk afgekapt.
Wat een ongenuanceerd waardeloos bedrijf, geen feeling met de markt en klanten, alleen maar bezig met snel geld verdienen, hoge prijzen en lage lonen, het lijkt wel een bedrijf in een bananenrepubliek, wat een aanfluiting!
Gewenste Oplossing:
Wanneer de post door de bezorger gewoon in de ochtenduren, dus voor 12 uur bezorgd wordt.
