Klacht: late pakketje

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou op zaterdag dus een pakketje krijgen wat dus niet is gebeurd, Deze is dus verplaatst naar maandag tussen 13:50 en 15:30. Nu is mijn grote probleem dat ik diezelfde maandag om 12 uur op vakantie ga. Heb letterlijk van alles geprobeerd om contact te nemen met postnl voor een oplossing maar kan letterlijk nergens normaal contact opnemen met iemand. Nu is een iets wat jullie probleem is mijn probleem geworden wat nergens opslaat. Nu wordt een pakketje dat op zaterdag bezorgd moet worden 2 dagen later bezorgd omdat de werknemers hun werk niet afmaken. Zou desnoods zelf het pakketje willen ophalen in jullie sorteercentrum maar dat kan dus blijkbaar niet. raak is best geïrriteerd door en snap ook niet waarom ik met niemand contact op kan nemen hierover. Mijn track en trace nummer is: 3SQDBN552378501

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje voor 12 uur maandag kan ontvangen en/of zelf ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Nouinou,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en hierdoor niet op zaterdag bezorgd werd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor de vertraging in de bezorging. Graag geef ik u een toelichting.

Uiteraard streven wij ernaar alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Enige vertraging in het sorteer- of bezorgproces is echter niet altijd voor honderd procent uit te sluiten. We kunnen dan ook niet garanderen dat een pakket de volgende dag geleverd wordt, ook al is dit wel ons streven. Ik begrijp dat u graag uw pakket zelf had willen ophalen, maar een sorteercentrum is groter dan een aantal voetbalvelden bij elkaar en daar liggen duizenden pakketten. Het is geen doen om daar één pakket uit te vissen en bovendien is een sorteercentrum geen bezoekadres, het is niet mogelijk om daar zendingen af te halen.
Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden. Aan de hand van de door u meegestuurde code zie ik dat het pakket inmiddels wel is afgeleverd op uw adres.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mouad.n