Klacht: Late pakketdienst

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bedrijf is afhankelijk van Post NL pakketdienst, voorheen kwamen ze altijd rond 14.00 uur nu komen ze pas 18.30 en 19.00 uur en dan is mijn bedrijf dicht.Vaak zijn het spoedbestellingen dus dit is heel vervelend. Ik ga nu al mijn toeleveranciers vragen om een andere dienst te gebruiken want dit kan zo niet!

Gewenste Oplossing:

Oplossing: gewoon weer op tijd komen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 december 2017 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Dommelen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakketten bezorgd worden op een moment dat uw bedrijfspand al is gesloten.

Onze bezorgtijden zijn van 8:30 tot 21:30. Als u regelmatig pakketten ontvangt, is het wellicht zinvol om een postbus aan te vragen, zodat uw pakketten altijd bezorgd kunnen worden.

https://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/ontvangen/zakelijke-postbus/

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Xanadent