Klacht: Late levering en geen levering

op 13 mei 2017 over Fadello in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

“Voor 14 uur bestellen is diezelfde avond in huis tussen 18:00 en 22:30″… klinkt leuk, helaas kreeg ik het pakketje niet die avond…
Dat kan een keer gebeuren dat ik, inmiddels had ik contact gelegd met de website waar ik iets had besteld, zij had opnieuw een bestelling gedaan dus dat zou wederom betekenen dat het diezelfde avond tussen 18:00 en 22:30 geleverd zou worden.

Ondertussen kwam mijn eerste bestelling aan, om 15:30…
Dus ik dacht, dan heb ik twee pakketjes straks… prima, geen probleem, betrof kattenvoer en dat komt wel op.
Diezelfde avond, niets….
Een avond later weer niets….
Vervolgens had ik al een paar keer geklaagd bij de website waar ik het heb besteld, zij pikken het heel snel op en zijn op zn zachts gezegd ook niet blij met wat fadello aan het doen is, of beter gezegd wat ze dus niet aan het doen zijn… leveren!!
Zij had contact gehad met fadello en Fadello beloofde dat het vandaag aankomt… nou mooi niet!! Prutsers!

Gewenste Oplossing:

Wat dacht je ervan om een keer te leveren?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fadello

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fadello nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nogo