Klacht: Late levering

op 05 september 2018 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 170818 heb ik een bestelling gedaan voor een bamboe kussen en scheermesjes maar tot op heden niets mogen ontvangen.
Er is al een aantal maal naar Neckermann gemaild met de vraag waarom het zo lang duurt en waarom wij niet op de hoogte worden gesteld van de langere levertijd maar er wordt nooit op de mailtjes gereageerd!
Vervolgens heb ik ook 3 keer gebeld maar steeds krijg ik te horen dat ze niet weten waarom de bestelling nog niet geleverd is omdat ik met de receptie sprak en de klantenservice niet telefonisch te bereiken is maar alleen per mail. Tja als daar nooit op gereageerd wordt!
Er wordt mij wel gezegd dat ik de order gewoon kan annuleren,maar dat wil ik niet want er is al voor betaald en zoals ik het nu zie zal dat geld nooit teruggestort worden.
Ik vind het een zeer kwalijke zaak van Neckermann en ze zijn bij deze een klant kwijt,ik ben nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf!

Zodra ik persoonlijk wordt geïnformeerd waarom het zo lang duurt en dat zij alsnog zsm de bestelling leveren.
Ook wil ik een tegemoetkoming voor al de tijd die ik erin heb gestoken om in contact te komen met Neckermann zonder enig resultaat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amavel81