Klacht: Late levering.

xTamarap op 19 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakketje besteld die vervolgens verkeerd gesorteerd werd waardoor het niet op tijd bezorgd werd. ik had meteen contact opgenomen met dhl en die vertelde mij dat ze echter niks konden doen. Wel zou het pakketje op dinsdag geleverd worden (dan zou ik het nog optijd hebben voor de gelegenheid waarvoor ik het nodig had.) Nadat ik dinsdag niks had ontvangen had ik weer contact opgenomen ze vertelde mij dat het pakketje op de zelfde plek was en dat er nu iets mis was met het label waardoor het niet verstuurd word. Ik moest zelf maar even contact opnemen met de leverancier. Vervolgens keek ik dinsdagavond laat nog een keer op de track & trace en stond er dat het vandaag toch opeens bezorgd zou worden.. apart aangezien mij gisteren is verteld dat er iets mis was met het label. en helaas vandaag ook weer niks ontvangen.

Ik ben tevreden als DHL hun service serieus neemt. Na meerdere keren contact gehad te hebben ben ik geen 1 stap verder gekomen. ik vind het ook bizar dat ze zeggen 'wij kunnen niks doen' waarom kan je niks doen als je bij dat bedrijft werkt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 oktober 2017 om 11:20 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend dat uw pakket is vertraagd, dit is gebeurd door een fout in de sortering. Mijn excuses hiervoor. Volgens mijn gegevens is uw pakket gisteren bij u bezorgd rond 18.15 uur. Heeft u uw pakket in goede orde ontvangen?

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door