Klacht: Laster Lamp bestelt voor geocaching op 24jan14 – 31jan2014 niks binnen

Bestel datum : 24-jan-2014
Betaalt ideal:

Zij 27 jan 2014
Uw bestelling heeft de volgende (nieuwe) status gekregen: Verzonden

Eventuele opmerkingen bij uw bestelling zijn:

Uw bestelling is vandaag verzonden via PostNL, meestal heeft u deze de volgende werkdag in huis! Voor België duurt dit uiteraard wat langer.
U kunt op deze e-mail reageren indien u vragen heeft.

IKKE 31-jan-2014
Beste

U zegt het is verzonden met de post nl ??????

heden 31 jan 2014 is nog niks aan gekomen. Heeft u dit wel per postpakket verzonden.?
Gezien veel post stukken gestolen worden, of verkeerd bezorgt door de uitzendkrachten. bij TNT is tegenwoordig niet meer beëdigt. ( eed afleggen ) zo als vroeger.
waar door je veel post verloren gaat.

In ieder geval op heden 31 jan 2014 is nog niks aan gekomen. dan moet u aangiften toen bij tnt post. van niet bezorgen van uw verzonden pakket na mij.

Vr gr

1 2x geen antwoord op de e-mails geen reactie.
Indien binnen 14 dagen nog niks hoor of binnen is, wordt er aangifte gedaan van oplichting.
Als ik zo google kom ik 100e klachten tegen. Trouwens dit bedrijf weet niet ik een van de tros pannel lid ben van radar, hier zal ik kopie heen zenden.

ps klacht.nl pas uw systeem eens aan
Huidige mening over laser-lamp.nl ???????????? als je geen antwoord krijgt moet ik dan snelheid, vriendelijkheid, oplossing aan geven pfff onnozel hè

2x mail en denk aangifte ga doen van oplichting.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar laser-lamp.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - by the wat ik vond meer info over dit bedrijfje. http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=1696&p=69000#p69000 we zijn er in getuimeld een onervaren snaak leest dat forum maar eens door.

3 jaren geleden - Ik heb laser-lamp.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - Meer informatie te vinden op forum van opgeletopinternet.nl Ik heb hier alles geplaatst nu, ook link na klacht.nl Gezien meer mensen zijn, allemaal even onderstaande forum uw klacht indienen. naast klacht.nl , Daar leest de politie ook mee gelukkig. http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,17696.new.html#new

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - LEES GOES wat die snul schrijft Datum 7 feb-2014 Beste Theo, zojuist ontvang ik je klacht op klacht.nl, mijn excuses dat ik nog niet heb gereageerd op de mail. Ik heb het deze week nog erg druk met tentamens. Betreffende de klacht, spijtig dat het nog niet is aangekomen. Ik vermoed dat dit nog wel zal gebeuren, Wat ik in de tussentijd wil voorstellen, is dat ik het bedrag van de bestelling terugstort. Verder wil ik uw vragen om de klacht dan te verwijderen, ik probeer alle bestellingen en alle mails snel te verwerken maar soms lukt dat niet. Verder staan er feitelijke onwaarheden in, het is niet zo dat er honderden klachten staan over mijn webshop. Ik hoor graag van u. Hoogachtend, T Buikema www.laser-lamp.nl https://www.facebook.com/laserlampNL KVK : 01148541 Adres: (geen bezoekadres) Kornoeljestraat 60 9741JC Groningen

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - Heden 18 -02-2014 Niks ontvangen, Geen geld terug nopes. Oh ja lach wekkend wil je de klacht van de site hallen, Aan mijn hoella gast, U licht de zaak op, Alleen al op klacht.nl staan er. 3 jaar web zaakje wil eens weten hoeveel nog niks gemeld hebben. aangifte word binnen kort gedaan van oplichting.

Bericht van laser-lamp.nl

3 jaren geleden - Geachte, vervelend dat het nog niet is opgelost. we hebben u meerdere mails gestuurd en tevens meerdere keren gebeld, op beide krijgen we geen respons. We gingen ervan uit dat de bestelling was aangekomen. Als u uw adres nog een keer wilt mailen naar info@laser-lamp.nl, dan zullen we de bestelling opnieuw verzenden.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door laser-lamp.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - 18-02-2014 UW AANGIFTE Ontvangstbevestiging Geachte mevrouw, heer, Uw aangifte met nummer (012860000739946) is door ons goed ontvangen

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - Grappig is is steeds als men op forum post reageert die koekwous, Is dit zo handelen? Niet mij , U hebt de verkeerde persoon tegen de been gepist maneke. stop beter mee uw waardeloze handelwijzen. reageren en in behandeling nemen als op forum komst en aangifte is gedaan. Mijn advies is mensen bestel elders waar Beter service is en geen een of ander schaal student. Me flut webwinkel zelfs sinterklaas staat er nog op.

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - Verpand is bij elke forum bericht deze gast zich meld. Nu via de politie aangifte is gedaan, staat mijn geld terug op mijn ING rekening. Net als klacht via opgelichtopinternet. men leest degelijk mee. Maar zo doe je geen zaken man, zou zeggen iedereen die gedupeerd is. geen antwoord krijgt of geld retoer, die aangifte en plaats op forums. zo krijg je alles terug zeer krom, deze wanbee shophouder student. Ik heb uit china een bestelt via Ebay en in 9 dagen tijd binnen. gelukkig me geld nu terug van die knul.

Reactie van de melder van de klacht THM Beijk

3 jaren geleden - Na aangifte en hier geplaatst en op ander forum IS geld terug op me rekening geboekt. Als deze student denkt zo zijn zaak te runnen, en via forum zelfde moment te antwoorden. Kun je zien. Bestel elders mensen, Heb ik gedaan via ebay in china 9 dagen in me huis. Daar kan die gast nog wat van leren. Voor wie nog niks hoorde. bezoek forum opgelichtopinternet post daar ook. Doe via internet aangifte. U heeft snel uw geld terug. producten zijn immers nooit verstuurd per post. Anders betaald je ook geen geld terug, allemaal vaag. klacht opgelost via aangifte politie en opgelichtopinternet forum.

Alle klachten die gemeld zijn door THM Beijk