Klacht: Laptop verloren

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dan denk je een mooie laptop te hebben besteld bij Coolblue. Laat je hem zaterdag afleveren bij de Jumbo Grotestraat Drunen Jumbo Supermarkten zodat ik er zeker van ben dat ik hem zaterdag in huis heb omdat mijn oude laptop kapot is. Zaterdag bleek dat de bus met pakketjes niet was geweest, wij op zondag terug, was hij weer niet geweest, wij vandaag terug en hij was weer niet geweest terwijl de lading van vandaag wel was gebracht. Ze zijn dus een hele bus met pakketjes kwijt bij PostNL. Mijn track and trace geeft dan weer wel aan dat het pakketje wel is afgeleverd, wat dus niet is!

Gebeld met de klantenservice van Post-NL, die starten een onderzoek die wel tot VIJF DAGEN kan duren. Ik heb die laptop gewoon nodig om mijn scriptie af te schrijven. Gebeld met Coolblue die ook een onderzoek starten en niks kunnen doen omdat de laptop volgens de track and trace is afgeleverd.

Dus ik kan gaan wachten tot ik verder kan met mijn scriptie terwijl PostNL hun bus terug zoekt. Goede service, not…

Dus wie heeft er ergens PostNL bus gevonden in de regio Drunen?

Gewenste Oplossing:

Als ik zo spoedig mogelijk mijn laptop heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 17:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Klerks,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Ik begrijp dat u al contact heeft gehad met de afzender en dat deze een onderzoek voor u heeft op laten starten. De afzender kan u op de hoogte houden van de uitkomst van het onderzoek.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Klerks