Klacht: Laptop valt uit door oververhitting, dynafix ventilator schoongemaakt maar levert kapot af

op 15 oktober 2011 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Enige tijd geleden viel mijn laptop telkens uit. Zonder op te slaan. Via Toshiba werd Dynafix ingeschakeld. Ze kwamen de laptop ophalen. Ik kreeg na enkele dag de laptop terug met een vermelding dat de ventilator was schoongemaakt. Ik zet de laptop aan en het valt me op dat de computer niet goed meer werkt. Hij loopt vast en doet niks meer. Wederom Toshiba gebeld en wederom opgehaald door Dynafix. Nu krijg ik een prijsopgaaf van 350 euro voor een nieuw moederbord. Er was schade aan het moederbord ontstaan tussen Dynafix en mijn huis. Waarschijnlijk onderweg.

Wat eerst alleen een ventilator probleem was werd door onzorgvuldigheid van Dynafix tot een groot probleem gemaakt. Dynafix heeft mijn laptop niet gemaakt, maar stuk gemaakt. Er was in eerste instantie niks mis met het moederbord. De computer functioneerde prima, maar viel soms uit door oververhitting. Nu heeft Dynafix mijn laptop, staat er een rekening klaar van 350 euro (nieuwprijs 500 euro) en zal Toshiba met Dynafix in gesprek gaan. Ik moet geduldig wachten op mijn laptop die schade heeft door toedoen van Dynafix.

Dynafix is moeilijk te bereiken. 45 cent per minuut met lange wachttijd. Ik ga dynafix niet meer bellen.

Ik ga ervan uit dat zowel Toshiba als Dynafix een aansprakelijkheidsverzekering heeft.

Ik wil mijn laptop gerepareerd en kosteloos terug. Ik ben niet verantwoordelijk voor de kapotte aflevering. Ik ontvang hem stuk en daar hoef ik niet voor te betalen.

Als je een auto naar de garage brengt om een band te verwisselen is het niet normaal dat wanneer ik hem kom ophalen en er krassen, scheuren, deuken en kapotte onderdelen zijn. Zo heb ik hem niet afgeleverd. Zo behoor ik het niet terug te krijgen!

Bericht van Tripbyte

6 jaren geleden - Ja,. het leed dat DYNAFIX heet,. Kijk eens op de website. Dit subsidie bedrijf met kwijlende vervelingen, hebben een trofee in de wacht gesleept voor zulke goede resultaten. Nou,. ik heb 1 woord voor dat bedrijf. Een zwakbegaafde instelling met prutsers die absoluut niet weten waar ze mee bezig zijn! Ik zeg:"Sluiten dat bedrijf".

Alle klachten die gemeld zijn door boriskl