Klacht: LAPTOP ACER

op 18 oktober 2011 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ONZE LAPTOP IS BINNENGEGAAN MET EEN KNOPJE DAT LOS WAS(?,);
ZE ZEGGEN BIJ KREFEL DAT DIT IN GARANTIE IS EN UITEINDELIJK VALT DIT NIET ONDER GARANTIE.KRIJGEN THUIS EEN BRIEF MET DE VERMELDING 65 € ONHERSTELD EN 110 € HERSTELD.
NA EEN BEETJE AARZELEN DAN TOCH LATEN MAKEN, MET RESULTAAT WIJ GAAN HEM HALEN HIJ IS GEMAAKT ; WIJ KOMEN THUIS EN VINDEN NIETS VAN ONZE GEGEVENS TERUG !!!!!!!!!
bEN DIRECT BEGINNEN BELLEN EN WAT BLIJKT ZE HEBBEN ONZE HARDE SCHIJF VERVANGEN !!!!!!! EN DIT WAS NIET NODIG VOOR EEN TOETSENBORD TE HERSTELLEN HEB DIT GEVRAAGD AAN EEN COMPUTERSPECIALIST.
EN WAT BLIJKT DE HARDE SCHIJF DAT ER NU INZIT IS MINDER ALS DAT WE HADDEN ; NU HEBBEN WE 282GB EN ONZE VORIGE HAD 320GB.

Gewenste Oplossing:

BIJ DEZE ZOU IK MIJN HARDE SCHIJF ZO VLUG MOGELIJK TERUG WILLEN HEBBEN, ZE HEBBEN GEEN ENKEL RECHT VOOR DIE TE HOUDE!!!! ZE HEBBEN DAAR GEEN ZAKEN MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door VAN HERREWEGHE