Klacht: langzaam krijg ik inzicht waar primeline mee bezig is .

op 30 september 2014 over Primeline in de categorie Leningen

Nog steeds ben ik er niet helemaal uit maar langzaam kom ik er achter waarom men nooit meer van Primeline en aanverwante af komt
het is een simpel rekensommetje .
Ik geef een voorbeeld Rente 1-5-2008 € 38,10 aflossing € 55,46
rente 1-6-2008 € 39,19 een plus van € 1,09 aflossing € 55,13 .
En wat houd dit in dat over een bedrag van € 0,76 weer rente berekend kan worden .
En zover ik nu kan berekenen komt dit vaker voor kleine bedragen die toch oplopen .
Het zal nog wel even gaan duren voor ik pressies weet hoe het in elkaar zit .
Maar dat het niet oké is is al wel duidelijk .
Bij het laatste gesprek dat ik met Primeline had werd er een beetje lachgelijk gedaan over het bedrag van € 1,99 .
Aan dubieuze overboeking-kosten waar nog steeds niet duidelijk van is wat waarheen is overgeboekt .
En de verhalen die de klantenservice verteld zijn al even dubieus .
Maar als Primeline aan mij overboeking-kosten vraagt zonder dat er ook maar iets is gedaan .
Zal Primeline dit ook wel bij meer klanten gedaan hebben .
Ze beweren dat ze 200.000 klanten hebben nu mag men zelf uitrekenen wat dat betekend 200.000 keer € 1,99
En zo zijn er nog meer spelletjes die Primeline speelt .
In 2007 werd er een rente correctie gedaan na vraag leverden het volgende op .
Dit was een correctie die bij mijn in mindering was gebracht .
Uit mij papieren komt echter maar een ding naar voren dat ik die vermindering gewoon heb betaald .
Ik krijg langzaam het gevoel dat ze daar in Den Bosch denken dat hun klanten idioten zijn .
Primeline heeft informatie plicht maar omzeilt deze op alle mogelijke manieren .
En het ergste is dat ze daar gewoon mee weg komen .
En ik weet dat klagen op klacht.nl Primeline en aanverwanten geen reet kan schelen .
Want ze plakken er gewoon een sticker bij in behandeling en doen er verder niets mee .
Als Primeline en aanverwante een kredietverstrekker is dat hun klanten altijd netjes behandeld .
Zou ik wel eens willen weten hoe een kredietverstrekker te werk gaat die zijn klanten niet netjes behandeld .
Maar ik kan me niet voorstellen dat er nog een kredietverstrekker bestaat die asocialer is dan Primeline en aanverwanten .

Dat vertel ik liever niet om netjes te blijven .
maar het zou alk goed zijn als dit bedrijf word ontmanteld .

Bericht van Primeline

2 jaren geleden - Geachte heer Duijmelings, Wederom hebben wij kennis genomen van uw reactie op klacht.nl. U hebt op 25 september 2014 ook telefonisch contact gehad met onze klantenservice en tijdens dit gesprek is uw rekening met u doorgenomen. Tevens is eerder al meerdere malen schriftelijk gereageerd op uw klachten. Het staat u vrij om uw klachten te laten toetsen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Wij zijn als financiële dienstverlener hierbij aangesloten. Met vriendelijke groet, PrimeLine Webcare

Bericht van Primeline

1 jaar geleden - Wijzigen Geachte heer Duijmelings, Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Geachte heer Duijmelings,
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet