Klacht: langzaam krijg ik inzicht waar primeline mee bezig is .

op 30 september 2014 over Primeline in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nog steeds ben ik er niet helemaal uit maar langzaam kom ik er achter waarom men nooit meer van Primeline en aanverwante af komt
het is een simpel rekensommetje .
Ik geef een voorbeeld Rente 1-5-2008 € 38,10 aflossing € 55,46
rente 1-6-2008 € 39,19 een plus van € 1,09 aflossing € 55,13 .
En wat houd dit in dat over een bedrag van € 0,76 weer rente berekend kan worden .
En zover ik nu kan berekenen komt dit vaker voor kleine bedragen die toch oplopen .
Het zal nog wel even gaan duren voor ik pressies weet hoe het in elkaar zit .
Maar dat het niet oké is is al wel duidelijk .
Bij het laatste gesprek dat ik met Primeline had werd er een beetje lachgelijk gedaan over het bedrag van € 1,99 .
Aan dubieuze overboeking-kosten waar nog steeds niet duidelijk van is wat waarheen is overgeboekt .
En de verhalen die de klantenservice verteld zijn al even dubieus .
Maar als Primeline aan mij overboeking-kosten vraagt zonder dat er ook maar iets is gedaan .
Zal Primeline dit ook wel bij meer klanten gedaan hebben .
Ze beweren dat ze 200.000 klanten hebben nu mag men zelf uitrekenen wat dat betekend 200.000 keer € 1,99
En zo zijn er nog meer spelletjes die Primeline speelt .
In 2007 werd er een rente correctie gedaan na vraag leverden het volgende op .
Dit was een correctie die bij mijn in mindering was gebracht .
Uit mij papieren komt echter maar een ding naar voren dat ik die vermindering gewoon heb betaald .
Ik krijg langzaam het gevoel dat ze daar in Den Bosch denken dat hun klanten idioten zijn .
Primeline heeft informatie plicht maar omzeilt deze op alle mogelijke manieren .
En het ergste is dat ze daar gewoon mee weg komen .
En ik weet dat klagen op klacht.nl Primeline en aanverwanten geen reet kan schelen .
Want ze plakken er gewoon een sticker bij in behandeling en doen er verder niets mee .
Als Primeline en aanverwante een kredietverstrekker is dat hun klanten altijd netjes behandeld .
Zou ik wel eens willen weten hoe een kredietverstrekker te werk gaat die zijn klanten niet netjes behandeld .
Maar ik kan me niet voorstellen dat er nog een kredietverstrekker bestaat die asocialer is dan Primeline en aanverwanten .

Gewenste Oplossing:

Dat vertel ik liever niet om netjes te blijven .
maar het zou alk goed zijn als dit bedrijf word ontmanteld .

Bericht van Primeline

2 jaren geleden - Geachte heer Duijmelings, Wederom hebben wij kennis genomen van uw reactie op klacht.nl. U hebt op 25 september 2014 ook telefonisch contact gehad met onze klantenservice en tijdens dit gesprek is uw rekening met u doorgenomen. Tevens is eerder al meerdere malen schriftelijk gereageerd op uw klachten. Het staat u vrij om uw klachten te laten toetsen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Wij zijn als financiële dienstverlener hierbij aangesloten. Met vriendelijke groet, PrimeLine Webcare

Bericht van Primeline

1 jaar geleden - Wijzigen Geachte heer Duijmelings, Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven. Met vriendelijke groet, Medewerker Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 17 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Duijmelings,
Wij verwijzen u naar de brief van 8 december 2015, waarin is gemeld dat u uw klacht bij het KiFiD aanhangig kan maken. Wij zullen verder geen inhoudelijke reactie meer geven.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door helpt toch niet