Klacht: Lange zendtijd pakket

MidasDiepstraten op 11 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb vorige week (21219) een aantal producten besteld bij My Proteinx.com met een verwachte zendtijd van 3 a 4 werkdagen. Dit liep al snel uit tot een week en ik heb het pakket nu (101219) nog steeds niet in ontvangst kunnen nemen. De melding op de pakkettracker zegt het volgende: de internationale verzending is in het exportcentrum verwerkt. Overigens is mijn tracenummer: CB368644700DE. Wat betekent deze status? En welke datum kan ik het pakket naar verwachting in ontvangst nemen? Ik zou dit graag te horen krijgen, omdat ik de producten zsm nodig heb.

Alvast bedankt voor uw reactie
Met vriendelijke groeten

Midas Diepstraten (NL)

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet wanneer ik het pakket ongeveer kan verwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 december 2019 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

De webshop waar u dit artikel heeft gekocht, verstuurt vanuit Duitsland. Wij van DHL Parcel Nederland kunnen pas een indicatie van de bezorgdatum en -tijd geven, wanneer het pakket bij ons aanwezig is. Dit is nu nog niet het geval. Zodra het pakket bij ons is, sorteren wij het en ziet u een verwacht bezorgmoment in de track en trace op dhlparcel.nl.

Wij hebben geen invloed op het traject zolang het pakket nog niet bij ons binnen is, maar u kunt het voortraject wel zien op de website van onze Duitse collega's, dus op dhl.de. Daar zie ik nu dat de zending vandaag is verwerkt in het internationale sorteercentrum in Dorsten. We mogen er dan ook vanuit gaan dat het pakket binnen enkele werkdagen bij ons zal zijn. Na aankomst bij ons, bezorgen wij het op de volgende werkdag.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door MidasDiepstraten