Klacht: lange wachttijden

op 01 november 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sse tickets neemt de boel in de maling
lang wachten aan de telefoon is normaal bij ze
zo verdienen ze veel geld
iedereen die dit heeft meegemaakt en dat zijn er veel
klachtn bundelen en er mee naar kassa,enz gaat
om aandacht te vragen

Gewenste Oplossing:

als er op tv aandacht voor komt
en stage entertaiment er iets aan gaat doen want ze weten er van af

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

We vinden het erg vervelend dat we moeilijk bereikbaar zijn geweest. We hebben in deze periode extra mensen ingezet en onze openingstijden verruimd om iedereen van dienst te kunnen zijn. Steeds vaker kunnen we tegenwoordig zorgen dat acties (dmv een actiecode) ook via internet geboekt kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door pega