Klacht: lange wachttijden

op 30 september 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Bij CD is het altijd, (!)en dus niet niet soms, lang wachten en ze doen het er om, want het levert leuk op.
15ct per minuut, waarvan de helft in de zakken van CD gaat.
Het menu doorlopen met die bewust trage uitspraak (elke medeklinker wordt nog even verlengd)duurt alleen al meer dan 2 minuten en is bovendien bewust inconsequent (kun je weer rond gaan). Ik kan er niets anders van maken: ze bedotten de boel.Ik ben er helaas voor twee jaar ingetrapt….maar daarna: finito CD en op de NPS een score van -10

Normaal lokaal tarief en betere bereikbaarheid (in professioneel geleide call centers waar men niet op de centen van de klanten alleen uit is hanteert men service normen die er voor zorgen dat er een min of meer stabiele bereikbaarheid is)door inzet van voldoende personeel, ze weten heus wel wanneer het drukker is en dan zet je dus meer mensen in...tenzij je natuurlijk snel geld wil verdienen

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - CanalDigitaal probeert haar abonnees zo goed mogelijk te helpen door verschillende opties beschikbaar te stellen in het telefoonmenu. Van een bewust trage uitspraak is geen sprake. Indien de wachttijden aan de lange kant zijn, adviseren wij u om op een later tijdstip nogmaals te bellen. Langere wachttijden dan gebruikelijk worden direct gemeld bij telefonisch contact. Overigens kunt u voor de antwoorden op uw vragen ook terecht bij onze Veelgestelde vragen via http://www.canaldigitaal.nl/veelgestelde_vragen/overzicht.aspx. Voor het wijzigen van uw abonnement of het bekijken van uw nota kunt u ook terecht in Mijn CanalDigitaal. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht wimdevries

6 jaren geleden - De standaard reactie. Mijn terugreactie: -Wat noemt u een lange wachttijd? -Wat heb ik aan een melding vooraf dat de wachttijd lang is? - Waarom is het bandje inconsequent (de verwijzingen kloppen niet, wat in hoofdmenu genoemd wordt komt niet altijd terug in submenu) -de verwijzing naar de website zou gerechtvaardigd zijn als daar een betere zoekmachine op zat en een betere vraag beantwoording. -Stelt u maar daar eens een gerichte vraag, u krijgt een algemeen antwoord. Dus soms is persoonlijk contact noodzakelijk. -De uitspraak op het bandje mag dan niet bewust langzaam zijn, hij is wel tergend langzaam. Kortom u wil blijven verdienen aan wachttijden en dat misstaat u.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:10 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 18:06 geantwoord

Afsluiten na 2 jaar is wel wat erg makkelijk, alweer een onvoldeonde voor canal dus!

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wimdevries