Klacht: Lange wachttijd

op 18 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Begin augustus 2 zakjes besteld voor aan het bed om de afstandsbedieningen in te doen. Dit deden we met een tegoedbon van onze vorige klacht. 3 maanden zou de bestelling duren. Begin november bel ik om te vragen hoe het er voor staat. Een heel verhaal krijg zonder antwoord. Ik denk , ok, over 2 weken bel ik wel weer. Zo gezegd zo gedaan en wat ik vermoedde bleek waarheid. Het was niet besteld. De verkoper durfde dat niet te zeggen. Heb hem er mee geconfronteerd en hij beloofde ons er spoed achter te zetten. Ik heb weer klantenservice ingeschakeld voor een klacht. Na3 weken antwoorden zij met een excuus en dat onze bestelling WAARSCHIJNLIJK de 3de week van januari binnen komt. Schandalig vind ik dat. Voor een bestelling die een naaister in 2 uur klaar kan hebben. Wij moeten er 6 maanden op wachten . Jammer dat onze laatste bestelling bij hun zo moet verlopen.

Wij zijn tevreden als we deze maand de bestelling binnen hebben. En dan niet het excuus van de feestdagen. Dat zou ik heel slap vinden. Ze zetten er nu maar superpoed achter.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door dlloijenga