Klacht: Lange route

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens de track en trace is de chauffeur al 2 dagen onderweg.
Ben benieuwd welk land hij vandaan??
Al 2x de melding gehad (uren na de afgesproken tijd) dat ze het pakket niet hebben kunnen bezorgen.
vanavond weer de zelfde melding gehad!
GVD Wat een stelletje nietsnutten bij Postnl!!

Gewenste Oplossing:

Als het geleverd was geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Opvangjantje

3 maanden geleden - Overigens dezelfde opmerking als velen gekregen we hebben u gemist terwijl er al 2 dagen iemand zit te wachten!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Belderok, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de chauffeur volgens TrackTrace al 2 dagen onderweg is. Verder begrijp ik dat u een melding hebt gekregen dat de bezorger u gemist heeft terwijl er al 2 dagen iemand thuis zit te wachten. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Om de status van uw zending te kunnen bekijken ontvang ik graag de TrackTrace code van uw pakket. Kunt u voor de zekerheid controleren of de bel goed werkt? Ook verneem ik graag of er een briefje in uw brievenbus is achtergelaten. Met deze informatie kan ik eventueel een melding maken om de bezorger aan te spreken. U kunt de gegevens sturen als reactie op dit bericht. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Opvangjantje

3 maanden geleden - Er is niemand langs geweest en dus ook geen briefje achtergelaten maar wel via jullie website 2 dagen achter elkaar de melding we hebben u gemist Ook onze deurbel werkt prima ook al was die niet nodig omdat mijn dochter continu heeft zitten wachten op haar verjaardagscadeau. Vandaag is uiteindelijk ons pakket geleverd, 2 dagen te laat!!! Schandalige en leugenachtige praktijken!!

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Belderok, Hartelijk bedankt voor uw toelichting. Aangezien er niet is aangebeld en er tevens geen briefjes bij u zijn achtergelaten wil ik graag een klacht voor u indienen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij nog de track en trace code van dit pakket te sturen? Ik zie uw bericht met deze code graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Belderok,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 18:56 geantwoord

Geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Opvangjantje