Klacht: Lange repartie wachttijd BlackBerry 9300

op 06 oktober 2011 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn BB is 3 mnd oud en ik heb poblemen met de trackbal, navigeren is niet meer mogelijk. De pointer schiet steeds naar boven. In de winkel werd de klacht bevestigd en kon de BB opgestuurd worden, maar het duurt wel minimaal 2 maanden!!! Dit is natuurlijk NIET acceptabel!!.
Volgens mij wordt door BELCOMPANY het personeel dusdanig geïnstrueerd om een dergelijke ontmoedigings strategie toe te passen.

Gewenste Oplossing:

Duurt iets langer dan 3 weken, dan graag een leen toestel ter beschikking. En niet alleen als je een additionele verzekering hebt afgesloten.
2 maanden is gewoon banaal!!! Hoe durven ze!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

Bericht van Belcompany

6 jaren geleden - Geachte klant, Wij hebben contact met u gezocht en inmiddels van u het betreffende reparatienummer gekregen. Wij gaan de reparatie in de gaten houden, en mocht de reparatie langer duren dan de gemiddelde termijn zorgen wij voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcompany

Heeft op 17 oktober 2011 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het toestel is vervangen en ligt in het filiaal klaar om opgehaald te worden.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door bombasta